کریمی از ملارد کرج: در حاشیه شهر کرج زندگی می‌کنم و با دستفروشی زندگی خود را می‌چرخانم. با این وضع، حدود هشت ماه است که یارانه ام قطع شده است و هیچ مسئولی پاسخگوی من نیست. لطفا کمکم کنید؟
کد خبر: ۹۰۴۲۹۹

‌ ایزدپناه: از مسئولان محترم می‌خواهم فکری به حال 30درصد مستاجران کشور نمایند و حمایت بیشتری از این قشر ضعیف کنند.

خانم سلیمانی از تهران: دوسال است که می‌خواهند حقوق مستمری بگیران را افزایش دهند ولی هنوز هیچ اقدامی نشده است. چرا؟

جمعی از تاکسی‌داران: در خط تجریش – دربند مسافرکش‌های شخصی برای تاکسی‌داران مزاحمت ایجاد می‌کنند و مسافران را با کرایه بیشتری جابه‌جا می‌کنند. از سازمان تاکسیرانی می‌خواهیم برای رفع این مشکل چاره‌ای بیندیشد.

پاسخ به یک پیام: در پی درج پیامی در 28 فروردین 1395 در صفحه17روزنامه با عنوان «خرابی سیستم تهویه مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری پاسخ داد: سیستم تهویه واگن‌ها در حالت اتوماتیک قرار دارد که با توجه به دمای تنظیمی سیستم تهویه و نیز دمای واگن‌ها فعال می‌گردد. شایان ذکر است که گاهی اوقات ممکن است با توجه به بروز برخی مشکلات اجتناب‌ناپذیر سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری، سیستم تهویه دچار مشکلات ناپایدار و گذرا شود؛ در چنین مواقعی به دلیل استمرار در جابجایی مسافران و جلوگیری از کاهش ظرفیت استفاده از قطارها، خروج قطار جهت بررسی و تعمیرات مورد نیاز، برای ساعاتی به تعویق می‌افتد که امیدواریم مسافران محترم در این خصوص عذرخواهی ما را بپذیرند.

پاسخ به یک پیام: در پی درج پیامی در 11 فروردین 1395 در صفحه17روزنامه با عنوان «اتوبوس‌های بی‌قانون بلای جان مردم» مشاور مدیرعامل در امور اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهرداری تهران با ارسال نمابری توضیح داد: با عنایت به این‌که ناوگان اتوبوسرانی پایتخت با سیستم مدیریت هوشمند (AVL) کنترل می‌شود، بنابراین در صورت مشاهده هر گونه خلاف، با راننده برخورد لازم به عمل می‌آید.

مزید امتنان خواهد بود چنانچه خلاف مشهودی از رانندگان رویت شود شهروندان محترم چگونگی را با ذکر دقیق جزئیات به سامانه 1888 اعلام تا موضوع رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها