سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد، نقایص فنی تجهیزاتی که در سوریه مورد استفاده قرار گرفته و همچنین نقاط ضعف بوجود آمده در عملیات نظامی در نبرد علیه تروریسم در سوریه مورد ارزیابی قرار گرفته و به زودی بر طرف می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۷
روسیه: نقایص عملیات نظامی در سوریه برطرف خواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز چهارشنبه اعلام کرد، عملیات نظامی روسیه در سوریه کاستی‌ها و دشواری‌ها و نقاط ضعفی داشته که حتما بررسی شده و به زودی برطرف خواهد شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف تأکید کرد، مسئله وجود نقاط ضعف در عملیات نظامی روسیه در سوریه که توسط «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه روز گذشته مطرح شده مربوط به مسائل کاری و عملکردی می‌شود و شامل عملکرد برخی تجهیزات مورد استفاده نیز می‌گردد.

وی افزود: از همین رو این مسائل به طور کامل مورد تحلیل و ارزیابی قرار خواهد گرفت تا استفاده مناسب و بهره‌گیری کامل از این تجهیزات فنی میسر گردد.

سخنگوی کاخ کرملین در اظهارات خود در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگاران به هیچ عنوان نامی از نوع تجهیزات مد نظر نبرد و دلیل آن را نیز حساسیت مسئله عنوان کرد و تأکید داشت که اطلاعات دقیقتر در این رابطه باید از وزارت دفاع روسیه درخواست شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها