درخواست بازپرس جنایی از مردم

قاتلان فراری را شناسایی کنید +عکس

دو مرد مسلح که در جریان سرقت دست به قتل زده اند تحت تعقیب ویژه قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۱
قاتلان فراری را شناسایی کنید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت ۱۷ عصر نهم اسفندماه سال گذشته یک قتل در محدوده غرب تهران به ۱۱۰ مخابره شد و با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و همراه داشتن دو اسلحه کمری اقدام به قتل مردی به نام «سعید. پ» (۵۷ ساله) کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بوده اما به علت مسلح بودن هر دو سارق و خشونت بالای آنها موفق به کمک به مقتول نشدند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند: دو مرد حدودا ۴۰ تا۴۵ ساله ناگهان به سمت سعید حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبرو شدند، سرانجام آنان با شلیک دو گلوله دست به قتل زده و خودشان از محل متواری شدند.

در تحقیقات از خانواده مقتول، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی کرده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده کندکه سارقین اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر سیستم های مداربسته در محدوده وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی دو جنایتکار، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا از کلیه شهروندان محترم درخواست می شود تا در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آنها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس های ۵۱۰۵۵۱۲۳ و ۵۱۰۵۵۱۴۱ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سلطانی
-
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
اینها خیلی شبیه همدیگر هستد به نظر بنده دو برادر هستند

شیدا
-
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
آخه برای چقدر پول آدم كشتن
a
-
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
آخه چطور می شده شناسایی كرد بدون اینكه عكس واضح باشد
امید
-
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
ببخشید از روی این عكسا اگه برادر خود من هم باشه نمیتونم شناسایی كنم اینا رو چجوری شناسایی كنیم.

نیازمندی ها