محکومیت استقلال به پرداخت جریمه نقدی

آرای کمیته انضباطی فوتبال اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود درباره تخلفات چند لیگ برتری را صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۷
آرای کمیته انضباطی فوتبال اعلام شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته انضباطی در رابطه با تخلفات چند تیم لیگ برتری اعلام شد.

بر همین اساس، مسابقه تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان روز ۲۳ فروردین ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد.

تیم استقلال با توجه به تکرار تخلفات به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین دیدار دو تیم راه آهن و پدیده مشهد در هفته بیست و هفتم برگزار شد و از سوی مجتبی سرآسیابی مدیر تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت.

وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای بنا بر اعلام کمیته انضباطی قطعی است.

در جریان دیدار سایپا و ملوان بندر انزلی نیز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، علی شجاعی بازیکن تیم سایپا به خاطر اهانت به داور بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مجید جلالی سرمربی تیم سایپا نیز به خاطر رفتار زننده به توبیخ کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.دو رای فوق قعطی است.

همچنین در دیدار ذوب آهن اصفهان و صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، حسن استکی مربی تیم ذوب آهن اصفهان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت.

وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای بنا بر اعلام کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

طبق آرای اعلام شده، تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز، این تیم به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین این تیم بخاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به داور و عوامل تیم مقابل باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. آرای فوق قطعی است.

همچنین باشگاه سپاهان نیز به علت شعارهای هوادارانش علیه داور مسابقه در دیدار برابر گسترش فولاد، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

کمیته انضباطی به دلیل فحاشی تیم تراکتورسازی تبریز در جریان دیدار با ملوان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، این تیم را به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال و تیم ملوان بندر انزلی را بخاطر اهانت به تیم مقابل به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای های فوق قطعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها