بیماران بی‌بضاعت مبتلا به تومور مغزی توسط تیم پزشکی ایرانی ـ آلمانی به‌صورت رایگان در بیمارستان رضوی تحت درمان قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس‌ رضوی، سعید هاشم‌زاده، رئیس بیمارستان رضوی مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم پزشکی ایرانی ـ آلمانی از 26 اردیبهشت جاری تا 3 خردادماه در بیمارستان رضوی پذیرای بیماران صعب‌العلاج مبتلا به تومور مغزی خواهد بود.

وی افزود: این بیماران با تعیین وقت قبلی و از طریق بررسی پرونده پزشکی توسط متخصصان مغز و اعصاب بیمارستان رضوی انتخاب شده و در زمان حضور متخصصان آلمانی برای درمان پذیرفته می‌شوند و بخشی از بیمارانی که برنامه ویزیت آنها توسط این تیم پزشکی طراحی شده، بیماران بی‌بضاعت خواهند بود که به صورت رایگان معالجه می‌شوند.

بیماران سرطانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و همچنین دریافت وقت قبلی با شماره 36002794-051 تماس بگیرند.

از سوی دیگر، با معرفی مصطفی خاکسار قهرودی به عنوان معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، این معاونت برای نخستین بار در مجموعه این آستان راه‌اندازی شد.

محمدامین توکلی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی در این خصوص به ایرنا گفت: در منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که در حکم تولیت آستان قدس رضوی آمده، توجه به محرومان در اولویت قرار گرفته است. لذا سطح خدمات رسانی به محرومان ارتقا یافت و معاونت امداد مستضعفان در این مجموعه راه‌اندازی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها