مرد شیشه‌ای که فرزندانش را شکنجه کرده بود، در حالی دستگیر شده که احتمال می‌رود او سه سال قبل مرتکب قتل همسرش شده باشد.
کد خبر: ۹۰۰۵۴۸
پایان شکنجه‌های پدر شیشه‌ای

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی هفته گذشته مرد سالخورده‌ای با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از پسر خود به اتهام شکنجه دو نوه‌اش شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: پسرم شیشه‌ای است. او مدت‌هاست کارش را از دست داده و نزد ما زندگی می‌کند. پسرم بارها فرزندانش را کتک زده و آنها را شکنجه می‌کند.

او حتی با قاشق و چنگال دست و پای فرزندانش را سوزانده است. دیگر نمی‌توانم شاهد این همه بدرفتاری‌های پسرم نسبت به نوه‌هایم باشم. می‌خواهم او را بازداشت کنید تا به سزای ا عمالش برسد.

همزمان با شکایت این مرد، با دستور بازپرس سعید احمدبیگی، مرد معتاد تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد.

مرد شیشه‌ای در بازجویی اولیه منکر شکنجه فرزندانش شد تا این‌که روز بعد اعتراف کرد و گفت: شیشه مصرف می‌کردم و همین موضوع باعث بروز اختلاف میان من و همسرم شده بود.او را همراه بچه‌ها کتک می‌زدم. حتی سه سال پیش در جریان درگیری با همسرم او را کتک زدم. همسرم حدود 50 روز در بیمارستان بستری بود و بعد از آن فوت کرد.

وی اضافه کرد: همان سال به‌عنوان مظنون به قتل همسرم مدتی در بازداشت بودم و بعد آزاد شدم. پس از آن چون کار و پولی نداشتم، همراه بچه‌هایم به خانه پدری‌ام رفتم. اما همچنان به‌دلیل اعتیادم، فرزندانم را اذیت و شکنجه می‌کردم. اما در مرگ همسرم نقشی نداشتم.

با توجه به این‌که این متهم کودک‌ آزاری و شکنجه فرزندانش را پذیرفته، با دستور قضایی بازداشت شده تا تحقیقات تکمیلی درباره مرگ همسرش انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها