پاسخ آزمایش‌های پزشکی قانونی درباره قتل دختربچه شش ساله افغان در ورامین آماده شده و علت فوت امروز به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۲

مسعود قادی‌پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره آخرین وضعیت اعلام نظر پزشکی قانونی در رابطه با قتل دختر بچه شش ساله افغان در ورامین گفت: جواب آزمایش‌های قتل دختربچه شش ساله افغان در ورامین آماده شده است و علت فوت تا روز دوشنبه به مرجع قضایی مربوط اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام محسنی ‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه نیز دیروز درباره آخرین وضعیت این پرونده در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه‌های مسئول در اولین زمان وارد شده و با حساسیت بالا به‌طور فوق‌العاده پرونده را گشودند و با جدیت تمام آن را دنبال می‌کنند. متهم فرد نابالغ نیست و بالغ است.

حدود 16 سال و چند ماه دارد، اما زیر 18 سال است، وی به دادگاه می‌رود تا به پرونده‌اش رسیدگی شود، اما باید منتظر نتیجه ماند. اگر فردا همین جوان زیر 18 سال مجازات شد، مدعیانی که امروز می‌گویند چرا مجازات نمی‌کنید فریادشان بلند می‌شود که کجا نشسته‌اید که حقوق‌بشر در ایران نقض شد و فرد زیر 18 سال به مجازات رسید.

در این پرونده ستایش دختر شش ساله افغان بیست و دوم فروردین امسال پس از خروج از خانه‌شان در یکی از محله‌های ورامین ناپدید شد. روز بعد جسد او در خانه همسایه‌شان در حالی کشف شد که او قربانی نیت شوم پسر 16 ساله همسایه‌شان شده بود. متهم به قتل بازداشت شده و اکنون در کانون اصلاح و تربیت به‌سر می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها