رابرت داونی جونیور می گوید سومین قسمت مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور «شرلوک هلمز» تا قبل از پایان سال جاری میلادی وارد مرحله تولید می شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۱
آشتی داونی جونیور با «شرلوک هلمز»

به گزارش جام جم آنلاین ، صحبت تازه این بازیگر 51 ساله در حالی توجهات را به خود جلب کرده که مدت هاست بحث تولید قسمت جدید این مجموعه فیلم در رسانه های گروهی مطرح است.

پرسشی که طی این مدت از سوی رسانه ها مطرح شده این است که چرا با وجود موفقیت بالای دو قسمت قبلی فیلم، تلاشی برای ساخت قسمت جدید آن صورت نمی گیرد.

حالا داونی جونیور با اشاره به نزدیک بودن زمان تولید قسمت تازه می گوید:«این کار خیلی زود صورت می گیرد. امسال یک شرلوک هلمز تازه خواهیم داشت.»

به گفته وی، «هر بار که صحبت ساخت یک شرلوک هلمز جدید می شود، همه روی این نکته وحدت نظر دارند که باید یک فیلم کامل و بی عیب و نقص ارائه داد.»

داونی جونیور به این نکته هم اشاره می کند که تولید هر قسمت تازه از این مجموعه فیلم، حکم یک قرارداد بزرگ کاری برای تمام عوامل آن دارد.

قسمت دوم این اکشن ماجراجویانه در سال 2011 به روی پرده سینماها رفت و به تنهایی در آمریکای شمالی 187 میلیون دلار فروش کرد. از آن زمان تاکنون، تهیه کنندگان فیلم در جست و جوی یک فیلم نامه خوب برای سومین قسمت آن هستند.

این مجموعه فیلم با نگاهی به مجموعه داستان های معروف شرلوک هلمز اثر «سر آرتور کانن دویل» است که قبل از این بارها و بارها توسط دو صنعت سینما و تلویزیون تبدیل به فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی شده است.

اولین قسمت سری جدید «شرلوک هلمز» با بازی رابرت داونی جونیور در سال 2009 به نمایش عمومی درآمد. گای ریچی کارگردان فیلم، به احیای داستان کلاسیک هلمز پرداخت و حال و هوایی سیاه و تلخ به آن داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها