ورزشکاران اسلالوم و رویینگ در ژاپن و کره جنوبی پارو می‌زنند

قایقرانی و آخرین شانس‌های ورود به المپیک

دختران قایقرانی ایرانی شروع به کار خوبی در رقابت های انتخابی المپیک داشتند.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۵
خیز بلند دختران قایقران برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش جام جم ورزشی ، رقابت‌های رویینگ انتخابی المپیک ریو از صبح امروز آغاز شده و ملی‌پوشان ایران در چهار ماده به مصاف حریفان خود رفتند که عملکرد دختران درخشان بود. قایق‌های پسران ایران هم که البته حریفان قدرتمندی دارند به شانس مجدد صعود کردند.

مهسا جاور در رویینگ تک‌نفره بانوان در گروه خود اول شد و به نیمه نهایی راه یافت. قایقرانان قطر و اندونزی در این مسابقه دوم و سوم شدند. جاور یکشنبه 5 اردیبهشت در دور نیمه نهایی با حریفان رو به رو می شود.

نازنین ملائی و حمیرا برزگر پاروزنان ایران در رویینگ دونفره جفت پاروی سبک وزن بانوان نیز با درخشش در دور مقدماتی و قرار گرفتن در رده دوم گروه خود مستقیما به فینال راه پیدا کردند. در این رقابت نمایندگان کره در رده نخست قرار گرفتند.

اما عاقل حبیبیان در رویینگ تک‌نفره مردان در گروه خود چهارم شد و به شانس مجدد راه پیدا کرد. در این گروه نمایندگان کره، قزاقستان و ازبکستان اول تا سوم شدند. حبیبیان فردا در رقابت شانس مجدد با نمایندگان امارات، اندونزی، فیلیپین و فیجی رو به رو می شود.

در روئینگ دونفره مردان سیاوش سعیدی و حامد خدری در گروه خود سوم شدند و به شانس مجدد راه پیدا کردند. در این مسابقه نمایندگان هند و اندونزی اول و دوم شدند. تیم دونفره مردان فردا باید برای حضور در مراحل بالاتر با رقبایی از امارات، ازبکستان، چین و تایلند مسابقه دهد.

این مسابقات فردا با برگزاری دور شانس مجدد ادامه پیدا می کند و پاروزنان ایران در 2 ماده بخش مردان به مصاف حریفان خود می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها