هجو جامعه روسیه در «حفره یخی»

صنعت سینمای روسیه با محصول تازه خود به نام «حفره یخی» با جامعه معاصر روسیه شوخی می کند و امید فراوانی به موفقیت مالی این کمدی انتقادی دارد.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۸
هجو جامعه روسیه در «حفره یخی»

به گزارش جام جم آنلاین ، آندری سیلورستروف کارگردان فیلم عقیده دارد هر دو گروه تماشاگران داخلی و خارجی استقبال بالایی از ساخته تازه او خواهند کرد.

داستان این کمدی انتقادی در باره چهار کارکتر متفاوت در شهر مسکو است، که در کنار یکدیگر قرار گرفته و ماجراهایی می آفرینند.

این چهار نفر که هر یک بخش مهمی از جامعه روسیه را نمایندگی می کنند، شامل کسانی چون رئیس جمهور، آرتیست، ثروتمند تازه به دوران رسیده و دائم الخمر می شود. دو نفر آخر، نماینده بخش وسیعی از جامعه روسیه معاصر به حساب می آیند.

فیلم که در مراحل پایانی تولید قرار دارد، با هزینه پائینی ساخته شده است. در ابتدا قرار بود «حفره یخی» به صورت سه بعدی تولید شود اما کمبود سرمایه مانع از انجام این کار شد.

به گفته کارگردان فیلم:«کار فیلم برداری و تولید بسیار سخت بود. ما هیچ حمایتی از سوی دولت و مراکز مربوط به آن دریافت نکردیم. تمام هزینه فیلم از سوی بخش خصوصی و دوستانم فراهم شد.»

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، نسخه سینمایی «حفره یخی» در حالی آماده نمایش عمومی می شود که سیلورستروف سال قبل نسخه تئاتری آن را هم به روی صحنه برد.

این نمایش تئاتری با استقبال بالای تماشاگران روبرو شد. گفته می شود موفقیت بالای نمایش صحنه ای باعث شد تا این هنرمند به فکر تولید نسخه سینمایی آن هم بیفتد.

نسخه سینمایی برای نمایش عمومی در روزهای پایانی فصل تابستان امسال آماده می شود، ولی قبل از آن در ماه آینده نسخه تئاتری آن دوباره در شهر مسکو به روی صحنه می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها