سه مرد پس از دستبرد به خانه ویلایی برای این‌که ردی از خود بر جا نگذارند آنجا را به آتش کشیدند.
کد خبر: ۸۹۶۷۰۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش وقوع آتش‌سوزی خانه ویلایی حوالی بخش بسطام شهرستان سمنان به آتش‌نشانی گزارش شد. آتش‌نشانان با حضور در خانه ویلایی شعله‌های آتش را خاموش کردند و مشخص شد کسی در خانه نبوده که این حادثه رخ داده است. با حضور صاحبخانه در محل و بررسی‌های لازم مشخص شد اموالی از خانه سرقت شده و سارق یا سارقان برای این که ردی از خود بر جا نگذارند، خانه مالباخته را به آتش کشیده‌اند.

همزمان با شکایت صاحبخانه در پلیس آگاهی بخش انتظامی بسطام تحقیقات پلیس آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران به سرنخی در خصوص انتقال مشکوک یک تخته‌فرش توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت دست یافتند.

همچنین ماموران نیروی انتظامی موفق به شناسایی یک دامداری متروکه - که در بررسی‌های اولیه مشخص شد تعدادی از وسایل سرقتی به دامداری انتقال یافته است - شدند و با کنترل نامحسوس پلیس، جوان 22 ساله‌ای هنگام مراجعه به این محل دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و گفت با دو نفر از دوستانش شبانه به این خانه ویلایی دستبرد زده و پس از فرار خانه را آتش زده‌اند. با اعتراف وی، همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در عملیاتی جداگانه‌ دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها