دور دنیا

قربانیان زلزله اکوادور به 233 نفر رسید

منابع رسانه‌ای از افزایش شمار تلفات وقوع زلزله در سواحل شمال غربی اکوادور به233کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی تا شب گذشته خبردادند که البته احتمال افزایش تلفات وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۰

قول پوتین به بشار اسد

دیوید دیویس، نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس به نقل از بشار اسد گفت: رئیس‌جمهور سوریه اخیرا در دیدار با وی گفته است، ولادیمیر پوتین تضمین داده که اجازه نمی‌دهد دولت دمشق در جنگ شکست بخورد.

میلیاردر ایرانی ـ آمریکایی به مقابله با ترامپ می‌رود

پیر امیدیار ، میلیاردر ایرانی‌تبار آمریکایی و موسس و رئیس ایرانی ـ آمریکایی سایت حراج ای‌بِی (eBay) با انتقاد از مواضع نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به کارزار مقابله با ترامپ پیوست. پیر امیدیار رسما اعلام کرد که به کارزار «نه به ترامپ» پیوسته و به آن 100 هزار دلار کمک مالی می‌کند.

کره شمالی: شهروندان آماده قحطی باشند

روزنامه رودونگ سینمون ارگان خبری دولتی در کره شمالی به شهروندان این کشور هشدار داد تا برای یک قحطی بزرگ آماده باشند. این روزنامه در مقاله‌ای نوشت: راه انقلاب راهی طولانی و سخت است، ما ممکن است راه دشواری را بپیماییم و در جریان این راه دشوار باید ریشه گیاهان را هم بجویم.

استفاده از تروریست‌ها علیه تبلیغات داعش

یک مقام ارشد امنیتی در اتحادیه اروپا می‌گوید: محاکمه تروریست‌های کم‌ضرر و جهادی غیرفعال که از سوریه و عراق بازمی گردند کار اشتباهی است و ما باید از آنها علیه تبلیغات داعش استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها