یک نماینده مجلس با اشاره به دیدار برخی نمایندگان با رئیس جمهور سابق گفت: آقای احمدی نژاد بر این نکته اشاره داشت که هنوز یکسال جاری دولت فعلی باید کار کند و مناسب نیست که فضا را در حال حاضر انتخاباتی کنیم.اما برداشت بنده و دیگر افراد حاضر در بازدید این بود که آقای احمدی نژاد قصد حضور در انتخابات 96 را دارد و کاندیدا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۷
روایت دو نماینده از جزییات دیدار 18 نماینده با رئیس جمهور سابق در ولنجک/احمدی نژاد می آید

احمد بخشایش اردستانی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به جزییات دیدار نوروزی برخی از نمایندگان مجلس نهم با آقای احمدی نژاد که هفته گذشته در ساختمان ولنجک(دفتر رییس جمهور سابق) برگزار شد گفت: این بازدید با حضور حدود 18 نفر از نمایندگان مجلس نهم انجام شد.

وی ادامه داد: آقای احمدی نژاد در این بازدید در مورد ارزش های انقلابی و اینکه باید اصل جریان انقلاب برای جوانان تبیین شود اظهاراتی را عنوان کرد و گفت وظیفه ما این است که ارزش های انقلاب را تببین کنیم در این صورت مباحث حاشیه ای کنار خواهد رفت.

بخشایش اردستانی با اشاره به اینکه در این بازدید رییس جمهور سابق بر عدم طرح مباحث انتخابات 96 تاکید کرد افزود: آقای احمدی نژاد بر این نکته اشاره داشت که هنوز یکسال جاری دولت فعلی باید کار کند و مناسب نیست که فضا را در حال حاضر انتخاباتی کنیم.

این نماینده مجلس نهم در عین حال ادامه داد: برداشت بنده و دیگر افراد حاضر در بازدید این بود که آقای احمدی نژاد قصد حضور در انتخابات 96 را دارد و کاندیدا خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: با توجه به ظرفیت مناسبی که نمایندگان مجلس دارند هم آقای روحانی و هم احمدی نژاد می توانند از این ظرفیت در زمینه انتخابات استفاده کنند بنابراین طبیعی است که اینگونه دیدارهای نمایندگان با آقای احمدی نژاد استمرار داشته باشد.

همچنین فرج الله عارفی نیز در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره مسایل مطرح شده در این دیدار گفت: آقای احمدی نژاد زمانی که مسایل مربوط به انتخابات 96 در دیدار اشاره شد گفت فعلا در مورد این مسایل بحث نکنید و بهتر است در مورد موضوعات اساسی تر صحبت شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم در مجلس نهم با اشاره به اینکه در بازدید نوروزی برخی از نمایندگان با احمدی نژاد در مورد ضرورت تبیین انقلاب اسلامی مباجثی از سوی احمدی نژاد عنوان شد ادامه داد: آقای احمدی نژاد گفت با توجه به اینکه کشور انقلاب هستیم باید بدانیم تفکر انقلابی برای کشور رفاه و عزت ایجاد می کند؛ هر وقت به اصل انقلاب توجه کردیم توانستیم خدمت بیشتری به جامعه داشته باشیم و در جامعه بین الملل از عزت بیشتری برخوردار باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها