سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صدرنشینی حق ما بود که بالاخره به آن رسیدیم، با این حال اگر قهرمانی را به هواداران هدیه نکنیم باید بگویم که کاری انجام نداده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۶
برانکو: صدرنشینی حق ما بود

به گزارش جام جم ورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل استقلال در هشتادودومین دربی و صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: همه چیز عالی بود و فضا هم بی‌نظیر بود. خوشحالم که باعث شادی هواداران شدیم.

وی افزود: این دربی یک بازی بسیار عالی بود. همه چیز عالی بود. خوشحالم که این همه هوادار را شاد و خوشحال کردیم. من فکر نمی‌کنم مردم چنین بازی خوبی را از پرسپولیس و استقلال در دربی به خاطر داشته باشند.

برانکو در ادامه تعریف و تمجید خود از بازیکنان پرسپولیس گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم که اسیر فضا و وضعیت پیش‌آمده نشدند. آنها واقعاً استحقاق پیروزی در این بازی را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به نقش تعیین‌کننده بازیکنان در دربی اشاره کرد و گفت: دربی مسابقه‌ای است که بازیکنان در آن نقشی تعیین‌کننده دارند و در بازی امروز بازیکنان من با عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشتند باعث برد ما شدند.

وی به بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم پیروزی در دربی و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر را تبریک گفت و اظهار داشت:‌ با این پیروزی به رده‌ای رسیدیم که استحقاق آن را داشتیم صدرنشینی حق ما بود که بالاخره به آن رسیدیم با این حال اگر قهرمانی را به هواداران هدیه نکنیم باید بگویم که کاری نکرده‌ایم. به‌همین خاطر حداکثر تمرکز ما باید روی چهار بازی باقیمانده باشد و نباید هیچ حریفی را دستکم بگیریم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دربی هشتادودوم تهران حاضر شد و پیش از نشستن روی صندلی از سوی خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل نشست به دلیل بازی قابل قبول تیمش و کسب پیروزی 4 بر 2 در این بازی تشویق شد.

وی گفت: نیازی نیست که بگویم بعد از این برد باشکوه در چنین بازی بزرگی چقدر خوشحال هستیم. هیچ شادی بالاتر از این نیست. همه از یک دربی زیبا لذت بردند، گل‌هایی تماشایی و موقعیت‌های زیادی دیدند. همچنین تنش زیادی در بازی دیده می‌شد. برای ما مهم این بود که ببریم و شادی بزرگی را به هواداران هدیه کنیم. این پیروزی حق ما بود که به آن رسیدیم.

برانکو افزود: 4 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و نباید با این برد جوگیر شویم. 4 بازی آینده بسیار سخت خواهد بود و من مطمئنم که بازیکنانم به این موضوع واقف هستند. می‌خواهم بگویم در اینگونه بازی‌ها و دربی‌های مهم نقش اصلی را بازیکنان ایفا می‌کنند و می‌خواهم از صمیم قلب از آنان تشکر کنم، بسیار خوشحالم که با انگیزه ظاهر شدند و بیش از همه ما استحقاق را داشتند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
-
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
۰
۰
تبریك به داور و وزارت ورزش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها