جزئیات جلسه کمیته 7 نفره منتخبان اصولگرای مجلس دهم/

رایزنی نمایندگان جدید الورود درباره فراکسیون اکثریت مجلس دهم

سخنگوی کمیته 7 نفره منتخبان اصولگرای مجلس دهم گفت: در جلسه روز گذشته بر وحدت و انسجام تمام نمایندگان ارزشی و دلسوز نظام همچنین بر تشکیل فراکسیون واحد در مجلس نهم که جامعیت داشته و نگاه حداکثری در تشکیل فراکسیون ها باشد تاکید شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۸
رایزنی نمایندگان جدید الورود درباره فراکسیون اکثریت مجلس دهم

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: کمیته 7 نفره منتخبان اصولگرای مجلس دهم روز گذشته در کمیسیون تلفیق جلسه ای را با حضور مجموعه ها و شخصیت های موثر تشکیل داد.

وی ادامه داد: در این جلسه از 50 نفر نمایندگان ارزشی و اصولگرای مجلس نهم که به مجلس دهم راه یافته اند دعوت شده بود که 35 نفر از آنها در جلسه حضور یافتند و دیگر نمایندگان نیز به دلیل شرکت در جلسات مختلف امکان حضور نداشتند.

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم با اشاره به اینکه در این جلسه گزارشی از فعالیت های کمیته 7 نفر ارایه و نظر مشورتی دوستان مطرح شد افزود: در جلسه روز گذشته بر وحدت و انسجام تمام نمایندگان ارزشی و دلسوز نظام همچنین بر تشکیل فراکسیون واحد در مجلس نهم که جامعیت داشته و نگاه حداکثری در تشکیل فراکسیون ها باشد تاکید شد.

نقوی حسینی ادامه داد: اصلاح طلبان در مجلس نهم به دنبال تشکیل فراکسیون اصلاح طلبان هستند ما هم باید یک فراکسیون واحد تشکیل دهیم.

سخنگوی کمیته 7 نفره منتخبان اصولگرای مجلس دهم اظهار داشت: در این جلسه بر ضرورت حمایت از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم تاکید شد تا به این ترتیب اکثریت کرسی های مجلس دهم متعلق به نمایندگان اصولگرا باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها