نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شهرهای پیشنهادی خود را جهت برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۵
لبنان انتخاب نماینده های ایران برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جام جم ورزشی ؛ روزنامه عربستانی الریاض به نقل از منابع آگاه مدعی شد که AFC درخواست 10 روزه تمدید مهلت فدراسیون ایران برای انتخاب کشور ثالث را رد کرده و تنها 5 روز به آنها فرصت داد. به عبارتی نماینده های ایران تا یازدهم فروردین مهلت دارند کشور انتخابی خود را معرفی کنند. دراسیون عربستان و باشگاه های این کشور پیشنهاد خود را برای میزبانی بازی ها به AFC رسما ارائه دادند و قطر و امارات را انتخاب کردند. از سوی دیگر فدراسیون کشورمان و باشگاه ها از AFC مهلت بیشتری را خواستند تا تصمیم گیری کنند زیرا این مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصادف با ایام تعطیلات نوروزی شده بود.

باشگاه الاتحاد ورزشگاه سحیم بن حمد را برای میزبانی از سپاهان انتخاب کرده است. همچنین طبق اعلام دوحه اسپورت، الهلال عربستان هم ورزشگاه ثانی بن جاسم که متعلق به باشگاه الغرافه قطر است را برای بازی با تراکتورسازی انتخاب کرده و این موضوع نهایی شده است.

به هر حال پس از مناقشه ایجاد شده بین فدراسیون فوتبال ایران و عربستان و رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدارهای باشگاه‌های 2 کشور در کشور ثالث، عربستان پیشنهاد خود را بر این اساس اعلام کرد:

تیم الاتحاد در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه میزبان سپاهان در تاریخ یک اردیبهشت ساعت 19

تیم النصر در ورزشگاه راشد دبی میزبان ذوب آهن در تاریخ 15 اردیبهشت ساعت 21 و 15 دقیقه

تیم الهلال در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه میزبان تراکتور در تاریخ 31 فروردین ساعت 18 و 35 دقیقه

با وجود اعلام ای اف‌سی مبنی بر میزبانی عمان از تیم‌های ایرانی اما این اتفاق رخ نداده و همچنان انتخاب اول فدراسیون فوتبال ایران کشور لبنان است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز این موضوع را تایید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها