بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم و سایر تیم‌ها باید برای اینکه به ایران بخورند یا نه شرایط را بسنجند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۳
جهانبخش:ایران قدرت اول آسیا است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فارس ، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص شرایط ملی پوشان اظهار داشت: خدا را شکر روند خوبی را سپری می‌کنیم و امیدوارم مقابل عمان هم این روند ادامه داشته باشد. فکر می‌کنم عمان شانس صعود به مرحله بعدی را دارد و به همین دلیل بازی سختی خواهیم داشت اما ما هم با قدرت حاضر خواهیم شد.

وی ادامه داد: خدا را شکر با پیروزی مقابل هند صعودمان قطعی شد و انگیزه و انرژی بیشتری هم بدست آوردیم که امیدوارم در دیدار مقابل عمان هم بتوانیم همان بازی خوب را به نمایش بگذاریم و پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی در مورد صعود ایران به مرحله بعدی گفت: مرحله بعدی مرحله اصلی رقابت‌هاست که ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا شرایط خوبی را داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

جهانبخش در مورد اینکه دوست دارد با تیم‌های شرق آسیا و یا عربی هم گروه شود گفت: نمی‌توان پیش بینی کرد قطعا هر چه راحت‌تر باشد بهتر است البته ایران قدرت اول در آسیاست و تیم‌های دیگر باید بسنجند که به ایران بخورند یا نه برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها