در طول تعطیلات نوروزی انجام می شود

رصد آنلاین سرعت غیرمجاز در معابر تهران

خلوت شدن معابر در ایام نوروز ممکن است این وسوسه را برای برخی رانندگان ایجاد کند که با سرعتی بیشتر از حد مجاز در معابر پایتخت رانندگی کنند، اقدامی که حداقل از دید 370 دوربین ثابت و سیاری که برای کنترل سرعت در ایام نوروز پیش بینی شده پنهان نخواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۰
رصد آنلاین سرعت غیرمجاز در معابر تهران

به گزارش جام جم آنلاین ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز معابر شهری خلوت‌تر از روزهای دیگر خواهد بود، مدیریت سرعت رانندگان در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت و بر این اساس 370 دوربین ثابت و سیار کنترل سرعت به کار گرفته شده است تا تخلف سرعت غیرمجاز را ثبت کند.

سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه علاوه بر بزرگراه‌هایی که به دوربین‌های ثبت تخلف سرعت غیرمجاز مجهزند، تیم‌های مختلفی نیز با دوربین های سیار در نقاط مختلفی از معابر مسقر شده‌اند، گفت: این تیم‌ها سرعت خودروها در سطح معابر را رصد کرده و در صورتی که سرعت آنان بیش از حد مجاز باشد برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف پلیس از این اقدام بازدارندگی و جلوگیری از حوادث رانندگی است، خاطرنشان کرد: رانندگان متخلف طبق نرخ جدید جرایم تخلفات رانندگی 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار حسینی همچنین با اشاره به حضور رانندگان دیگر شهرها در معابر پایتخت گفت: سرعت مجاز در کف بزرگراه ها و همچنین روی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی نوشته شده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها