سه سارق نقابدار از یک فرش‌فروشی در خیابان سهروردی 240 میلیون تومان فرش دستباف نفیس را سرقت کردند.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۱
سرقت 240 میلیونی دزدان نقابدار از فرش‌فروشی جلوی چشم ماموران

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده هجدهم اسفند همزمان با تماس مرد میانسالی با پلیس و اعلام سرقت از یک مغازه بزرگ فرش‌فروشی در خیابان سهروردی آغاز شد.

با حضور ماموران در محل سرقت، مرد میانسال گفت: خانه‌ام نزدیک محل سرقت است. صبح وقتی از خواب بلند شدم تا آب بخورم، متوجه سرقت شدم. کاری از دستم برنمی‌آمد به همین دلیل با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات، ماموران متوجه شدند سارقان پس از تخریب کرکره مغازه و شکستن شیشه ویترین موفق شده‌اند با سرقت فرش‌های نفیس فرار کنند.

صاحب مغازه فرش‌فروشی در شکایتش به ماموران گفت: بامداد امروز یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و از سرقت فرش‌ها توسط سه دزد زانتیا سوار خبر داد.

مالباخته اضافه کرد: وقتی به مغازه آمده و دوربین‌ها را بررسی کردم، متوجه شدم سه مرد سارق که سوار یک دستگاه زانتیای مشکی بودند، ساعت 3 و 30 دقیقه صبح مقابل مغازه توقف کرده و پس از تخریب کرکره مغازه با دیلم و شکستن قفل‌ها، با شمع خودرو شیشه مغازه را شکسته و فرش‌های نفیس دستباف ابریشمی را سرقت کرده‌اند.

سارقان که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند طی 30 دقیقه موفق شدند 13 تخته فرش نفیس به ارزش 240 میلیون تومان را سرقت کنند. این در حالی است که چند ثانیه بعد ماموران از کنار این خودرو گذشته و متوجه سرقت نشدند.

پس از اظهارات صاحب مغازه، تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی سه سارق نقابدار آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها