سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: «برخلاف نظر برخی که می گویند حاشیه های اعتصاب یک روزه، اوضاع تیم را بر هم ریخته معتقدم تیم در فصل قبل اتفاقاتی بدتر از این را از سر گذرانده و به این مسایل عادت دارد!»
کد خبر: ۸۸۶۹۰۱
حمله درخشان به اردوی سرخ ها : تمدید قرارداد برانکو اشتباه است

به گزارش جام جم ورزشی ، حمید درخشان در مورد رویارویی پرسپولیس با تراکتورسازی اظهار داشت: «پرسپولیسی‌ها در تعطیلات تمرینات خوبی داشته اند و از شرایط قابل قبولی برخوردار هستند. برخلاف نظر برخی که می گویند حاشیه های اعتصاب یک روزه، اوضاع تیم را بر هم ریخته معتقدم تیم در فصل قبل اتفاقاتی بدتر از این را از سر گذرانده و به این مسایل عادت دارد!»

او ادامه داد: «البته باید قبول کرد تراکتور متحول شده و با تیم ماه های گذشته تفاوت اساسی دارد. پیروزی های تیم قلعه نویی در آسیا، سبب احیای تراکتور شده و پرسپولیس اگر هوشیار نباشد گرفتار حریف می شود. این بازی می تواند نقش مهمی در معادلات قهرمانی پرسپولیس داشته باشد و به همین دلیل شاگردان برانکو باید بهترین نمایش خود را ارایه کنند.»

درخشان با تایید اقدام بازیکنان پرسپولیس در خداحافظی با فضای مجازی گفت: «اگر این اتفاق واقعا رخ داده باشد، درست بوده و باید زودتر هم عمل می شد. فوتبالیست اگر 5 دقیقه با خودش خلوت کند و به یاد بیاورد که یک ورزشکار حرفه ای است، می بیند که حواشی چنین فضایی تنها او را درگیر و چهره اش را مخدوش می کند.»

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به تلاش مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد برانکو هم گفت: «نمی دانم مبنای دوستان برای چنین تصمیمی چیست. قاعده این است که در پایان فصل عملکرد یک مربی را بررسی و سپس تصمیم گیری می کنند اما طرح چنین موضوعی در این مقطع از فصل را درک نمی کنم.»

او ادامه داد: «در این میان سوالی برایم مطرح شده که چگونه بلافاصله بعد از آن که پای یک مربی به تهران می رسد، از 5 نقطه مختلف جهان پیشنهاد دریافت می کند! برایم بسیار جالب است که طرف 6، 7 سال در خانه اش نشسته بود اما وقتی به تهران می آید اواسط یک فصل، ناگهان از امارات و منچستر و فلان تیم خواهان پیدا می کند. من منکر تداوم حضور یک مربی نیستم اما کمی واقع بینانه نگاه شود تا مسایل پشت پرده هم مورد توجه قرار بگیرد.»

درخشان در پایان گفت: «این مسایل هم تمرکز برانکو را بر هم می زند هم تمرکز تیم را. باید دید این اقدامات ساخته و پرداخته تفکرات چه کسانی است که نمی گذارند یکی مثل برانکو هم بدون حاشیه کارش را انجام دهد و او را هم تحت تاثیر قرار می دهند.»

منبع : برنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها