قرعه‌کشی رقابت های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا

همگروهی ایران با قزاقستان و مالزی

فینال لیگ برتر والیبال

عبور از پنج خوان برای قهرمانی

فینال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۵
عبور از پنج خوان برای قهرمانی

به گزارش جام جم ورزشی ، فینال لیگ برتر تقابل دو تیم تهرانی است، یکی قدیمی و با سابقه(پیکان) و دیگری تیمی تازه وارد اما قدرتمند(بانک سرمایه). پیکان با قهرمانی های متعدد در لیگ برتر والیبال به دنبال یک قهرمانی دیگر است. این تیم که سابقه ای طولانی در جام باشگاه های آسیا وحتی جهان دارد فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشت اما در نهایت به فینال لیگ برتر رسید.

در طرف دیگر تور، مصطفی کارخانه و شاگردان ملی پوشش قرار خواهند گرفت که از این نظر به تیم ملی تنه می‌زند. سرمایه‌گذاری بانک سرمایه و قراردادهای هنگفتی که با بازیکنانش برای شروع لیگ بست، مورد انتقاد خیلی از مربیان قرار گرفت. آنها معتقد بودند که بانک سرمایه، بازار نقل و انتقالات را از تعادل خارج کرده است. در هر حال، مصطفی کارخانه و شاگردانش در اولین سال حضور بانک سرمایه در لیگ برتر به فینال رسیدند.

بانک سرمایه در هر 2 بازی مرحله گروهی مقابل پیکان به پیروزی رسیدند. بانکی‌ها در بازی نخست و در هفته دوم در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر 18 مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند.

نقطه اتکای دو تیم در پست پاسور و جایی است که دو مهره کهنه‌کار اروپایی که سال‌ها سابقه حضور در تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان و باشگاه‌های اروپا را دارند، بازی می‌کنند. همچنین هر دو تیم به اندازه‌ای مهره ملی پوش دارند که می‌توانند با تکیه بر آنها در هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند.

مصطفی کارخانه علاوه بر کنترل بازی باید به فکر والریو ورمیلیو، کاپیتان و پاسور هم باشد تا حاشیه‌های بازی‌های مرحله گروهی بین دو تیم تکرار نشود.

بازی رفت
یکشنبه 16 اسفند ماه : بانک سرمایه – پیکان تهران
دوشنبه 17 اسفند ماه: بانک سرمایه – پیکان تهران

بازی برگشت
پنج شنبه 20 اسفند ماه: پیکان تهران – بانک سرمایه
جمعه 21 اسفند ماه: پیکان تهران – بانک سرمایه

بازی پنجم
دوشنبه 24 اسفند ماه: بانک سرمایه – پیکان تهران

هر پنج مسابقه از ساعت 17 در خانه والیبال تهران آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها