به گزارش مهر، در حالی که نتایج مطالعات قبلی، ارزش ضدسرطانی سولفورافن (ترکیب موجود در انواع سبزیجات کلمی) را نشان داده بود، حالا محققان دانشگاه ایالتی اورگن آمریکا در مطالعهای جدید دریافتهاند، این ماده در کاهش پیشرفت سرطان هم نقش دارد.
این یافتهها حاصل اولین مطالعات بالینی مربوط به بررسی تاثیر سولفورافن بر بافت سینه زنان مبتلا به سرطان سینه است. سولفورافن، آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که به وفور درکلم بروکلی و دیگر سبزیجات خانواده کلم یافت میشود. نتایج مطالعات قبلی نشان داده زنانی که سبزیجات کلمی شکل نظیر کلم بروکلی، گل کلم یا کلم فندقی زیاد مصرف میکنند، کمتر در معرض ابتلا به سرطان پستان قرار میگیرند.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد