جسد پسری جوان در یکی از خیابان‌های پایتخت کشف شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۶
مرگ مرموز پسر جوان در خیابان

به گزارش جام‌جم ، بامداد دوشنبه ماموران کلانتری 159 بی‌سیم هنگام گشتزنی در خیابان طیب رضایی متوجه وجود جسد کنار سطل زباله شدند.

ماموران با بررسی صحنه متوجه شدند جسد متعلق به پسر جوانی حدود 21 ساله است که لباس بیرون به تن داشته، اما کفش پایش نیست. در بررسی لباس‌های پسر جوان هیچ اوراق هویتی کشف نشد. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، او دستور اعزام تیم جنایی به صحنه را صادر کرد. با حضور ماموران اداره قتل و پزشک جنایی تحقیقات اولیه آغاز شد. پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد، سه ساعت از زمان قتل می‌گذرد و برای مشخص کردن علت مرگ باید آزمایش‌های سم شناسی انجام دهد.

درحالی که تحقیقات در مورد هویت پسر جوان ادامه داشت، صبح دیروز مردی میانسال با مراجعه به کلانتری از گم شدن پسرش به نام حامد خبر داد. ماموران که احتمال می‌دادند جسد کشف شده متعلق به حامد باشد، عکس‌های جسد را به مرد میانسال نشان دادند و او اعلام کرد جسد متعلق به پسرش است.

مرد میانسال گفت: عصر دیروز پسرم از خانه خارج شد و نمی‌دانم کجا رفته است. وقتی غیبتش طولانی شد، برای اعلام شکایت به کلانتری آمدم و متوجه شدم ساعتی قبل جسد پسرم در خیابان پیدا شده است. روز گذشته با معاینه جسد در پزشکی قانونی، هیچ اثری از جراحت و خفگی مشاهده نشد. با اعلام این موضوع، محسن مدیرروستا دستور انجام آزمایش‌های سم‌شناسی را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها