
به گزارش جام جم ورزشی ، اعضای تیم پرسپولیس پس از این برد روحیه بخش در ورزشگاه آزادی، عکس سلفی گرفتند، سلفی پیروزمندانه ای که پس از برد یک بر صفر مقابل فولاد و صعود به رده سوم جدول گرفته شد:

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند