رییس جمهوری در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و افتخار آفرینان برجام:

از ظریف خواستم هرگز رهنمودهای آقا در مذاکرات برزمین نماند

در مراسمی با حضور رییس جمهور برگزار شد

اعطای نشان لیاقت به تیم مذاکره کنندگان هسته ای

رییس‌ جمهوری با اهدای نشان‌های درجه یک لیاقت و درجه سه خدمت و نیز لوح زرین سپاس از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در بخش‌های دیپلماتیک، فنی و حقوقی و نیز خانواده شهدای هسته‌ای تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۲
اعطای نشان لیاقت به تیم مذاکره کنندگان هسته ای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخار آفرینان برجام، به 28 نفر از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و نیز خانواده معظم شهدای هسته‌ای نشان‌های لیاقت، خدمت و لوح یادمان زرین اهدا کرد.

رییس‌ جمهوری در این مراسم به دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نشان درجه یک لیاقت و مدیریت به دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نشان درجه یک شجاعت، به سردار دهقان وزیر دفاع و امور پشتیبانی نشان درجه یک شجاعت و به سایر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در بخش‌های دیپلماتیک، حقوقی و فنی نشان‌های درجه دو لیاقت، درجه سه خدمت و لوح زرین سپاس اهدا کرد.

دکتر روحانی همچنین به همسران شهدای هسته‌ای کشورمان دکتر مسعود علی‌محمدی، دکتر مجید شهریاری، دکتر داریوش رضایی نژاد، دکتر مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی لوح یادمان زرین اهدا و از فداکاری و ایثارگری این شهیدان تجلیل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها