وزیر اطلاعات با بیان این‌که گروه‌های تروریستی تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند، گفت: دشمن بارها خواسته توطئه کند و صدها توطئه هم داشته‌ است اما با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح، توطئه‌ها خنثی و در نطفه خفه شده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۷

به گزارش فارس، سیدمحمود علوی در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یادواره 50 شهید دوران دفاع مقدس دهستان سولقان تهران تصریح کرد: تاکنون ده‌ها گروه تروریستی که قصد ورود به خاک کشورمان را داشته‌اند، منهدم و عناصرشان دستگیرشده و به زندان افتاده‌اند و بقیه گرو‌هک‌های تروریستی هم تحت اشراف اطلاعاتی و عملیاتی قرار دارند. وزیر اطلاعات، سرمایه اطلاعاتی این کشور را عظیم و پایان‌ناپذیر دانست و افزود: امروز سازمان اطلاعات ما 80 میلیونی است و با حضور همه‌جانبه و وحدت و یکپارچگی ملت و با اقتدار و هوشیاری رهبر گرانقدرمان ایران مقتدر به پیش می‌رود.

وی با بیان این‌که در شرایط حساس فعلی باید همه مردم برای کشور و حفظ اقتدار مملکت در عرصه مهم انتخابات مشارکت کنند، تصریح کرد: باید همه دست برادری به هم بدهیم و نامزدهایی هم که صلاحیتشان برای حضور در انتخابات در شورای نگهبان تائید شده در چارچوب احکام و اخلاق اسلامی حرکت کنند تا انتخاباتی پرشور و سرنوشت‌ساز برای کشور رقم بخورد. علوی با تشریح تمایزها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران و عوامل پیروزی این حرکت عظیم مردمی به نقش ممتاز هدایت‌های رهبری اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه نگاه و نگرش متفاوت رهبر و بنیانگذار آن که یک فقیه و مجتهد جامع‌الشرایط بود و از دریچه فقه و فقاهت به بیرون می‌نگریست با تمام انقلاب‌های دنیا متفاوت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها