لژیونر جوان آلکمار با رضایت از شرایط خود در این تیم می‌گوید به همان علیرضای همیشگی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۰

‌آلکمار هلند که جهانبخش، بازیکن ایرانی را در اختیار دارد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هلند موفق شد با یک گل HHC را شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی راه‌یابد. علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی که ابتدای فصل، بازی‌های چندان خوبی را به نمایش نمی‌گذاشت و درگیر مصدومیت بود، رفته رفته خودش را نشان داد و در این دیدار با یک پاس گل نشان داد که به همان بازیکن خوب فصل قبل تبدیل شده است.

او افزود: این بهترین بازی ما در این فصل نبود، ولی از نتیجه بسیار راضی هستیم، چرا که با همین نتیجه هم به خواسته خود که صعود به مرحله بعد بود، رسیدیم و اکنون می‌توانیم به بازی بعدی خودمان فکر کنیم.وی در پاسخ به این که آیا او به شرایط خوب خودش برگشته است، توضیح داد: فکر می‌کنم به همان علیرضای واقعی تبدیل شده‌ام؛ همان جهانبخشی که همه از من انتظار دارند.

جهانبخش افزود: پاس گل دادن را دوست دارم و خیلی خوشحالم که باز هم وینسنت توانست گلزنی کند. هدفم این است که مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهم و خیلی خوشحالم که وظیفه‌ام را بخوبی انجام دادم. ما مهاجمان خیلی خوبی در ترکیب داریم و در این دیدار هم وینسنت توانست گلزنی کند. هم او و هم مارک، گلزنان خیلی خوبی هستند و هماهنگی خوبی بین ما ایجاد شده است.

مهاجم تیم ملی ایران گفت: توانایی‌هایم بیش از اینهاست و مطمئنم که در ادامه می‌توانم برای آلکمار موثر باشم و فکر می‌کنم رفته رفته این شرایط به وجود بیاید و من به همان علیرضایی تبدیل شوم که همه از من انتظار دارند. الان کاملا آماده هستم و هیچ مشکلی ندارم. احساس راحتی می‌کنم و بخوبی با بازیکنان هماهنگ شده‌ام. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

علیرضا جهانبخش در بازی‌های اخیر خود با آلکمار چهار پاس گل و یک گل به ثمر رسانده است و توانسته در تیم جا بیفتد. اولین گل او برای آلکمار به تیم سابقش یعنی نایمخن زده شد، هرچند او در چهار پنج بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اما این بازیکن ایرانی به هیچ وجه از آمار خود در این فصل راضی نیست.

او درباره این موضوع گفت: من زمان زیادی از فصل را مصدوم بودم و تازه از بند مصدومیت رها شدم و طبیعی است که کمی مصدومیت درکارم تاثیر بگذارد. اما با تمرین‌های خوبی که در آلکمار داشتم، توانستم این شرایط را از خودم دور کنم و تمرکزم تنها روی بهتر کردن بازی خودم باشد. فکر می‌کنم الان همان علیرضای همیشگی شدم. نیم فصل اول برای من و تیم
خوب نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها