جوانی سابقه دار که اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو شهروندان غرب پایتخت می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۷
سارق سابقه دار تهران با شلیک پلیس به زانو درآمد

به گزارش جام جم آنلاین ، در پی سرقت های داخل خودرو در اطراف منطقه شهران تهران عوامل تجسس این یگان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه تیمی از ماموران تخصصی مسئولیت رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند تا اینکه عوامل کلانتری کن در خلال اجرای طرح مقابله با سارقان به یک دستگاه خودرو سمند نقره ای که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

ماموران در صدد متوقف کردن خودرو برآمدند اما راننده خودرو حین دستگیری اقدام به مقاومت و درگیری با مامورین نمود و از محل متواری شد که در نهایت ضمن رعایت قانون بکار گیری سلاح نیرو‌های پلیس اقدام به شلیک 2تیر هوایی کردند و موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

عوامل کلانتری کن در بازرسی از داخل خودرو اموال سرقتی شامل، دو حلقه لاستیک با رینگ، مدارک شناسایی تعدادی از مالباختگان،200هزار تومان تراول قلابی، سه دستگاه گوشی کشف و ضبط شد.

همچنین طی بازجویی بعمل آمده مشخص شد متهم به هویت بهنام، از افراد سابقه دار بوده و دارای 3 فقره سرقت داخل خودرو می باشد.

سرهنگ حسین طالبی، رئیس کلانتری 142کن با اعلام این خبر، افزود: تا بحال متهم به 10فقره سرقت در غرب تهران اعتراف کرده که با توجه به کشف اموال مسروقه شناسایی مالباختگان پرونده مقدماتی تشکیل و در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
۰
۰
از پلیس كمال تشكر را داریم اما سارق بعد از مدت كوتاهی از زندان ازاد و با دوستان جدید سرقت های بزرگتری انجام میدهد

نیازمندی ها