دزد حرفه‌ای خودروهای سنگین در شمال تهران، پس از دستگیری به سرقت ده‌ها باتری اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۲
دستگیری دزد لوازم خودروهای سنگین + عکس

به گزارش جام‌جم ، ساعت 10 و 30 دقیقه هشتم دی امسال ماموران کلانتری 101 تجریش هنگام گشتزنی به سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و در بازرسی از آن مقادیری لوازم داخل خودرو کشف کردند.

با انتقال حمید 47 ساله به پایگاه یکم پلیس آگاهی و در بررسی سوابق او، معلوم شد، وی یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو و سرقت خودروهای سنگین است که بارها توسط پایگاه چهارم، اداره بیستم و پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار هم 21 شهریور امسال دستگیر شده است.

همزمان با شناسایی حمید به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت‌های داخل خودرو، تعدادی از شاکیان و مالباختگان و صاحبان خودروهای سنگین نیز که باتری خودروهایشان سرقت شده بود، به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و درخصوص سرقت از خودروهای خود، شکایت کردند .

تعدادی از شاکیان تصاویری از لحظه سرقت در اختیار کارآگاهان قرار دادند که سارق را هنگام سرقت لوازم داخل خودروها نشان می‌داد که با مشاهده تصاویر سارق، بلافاصله حمید توسط کارآگاهان شناسایی شد. حمید که با مشاهده تصاویر خود چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به ده‌ها فقره سرقت از خودروهای سنگین بویژه سرقت باتری خودرو اعتراف کرد.

در ادامه و با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه سه‌راه آذری ـ سی‌متری جی، کارآگاهان علاوه بر کشف ده‌ها عدد باتری سرقتی ویژه خودروهای سنگین، موفق به دستگیری خریدار اموال سرقتی به نام پیمان شدند.

پیمان در اعترافاتش به خرید ده‌ها باتری خودروهای سنگین از متهم اصلی پرونده اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره سرقت باتری خودروهای سنگین در سطح شهر تهران و کشف ده‌ها باتری سرقتی از خریدار اموال دزدی و همچنین مخفیگاه متهم اصلی پرونده، از مالباختگان بویژه دارندگان خودروهای سنگین که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، دعوت می‌شود برای پیگیری شکایت خود و تحویل گرفتن اموال به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) ـ خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها