
به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی سرمربی صبا می گوید این روزها فوتبال ایران عزادار است و او هم به عنوان یکی از خانواده این فوتبال ، عزادار است. او در این باره گفت:«خوشحالم از این که بچه ها توانستند بازی های خوبی انجام بدهند اما من خوشحالی نکردم چون همه ما عزادار از دست دادن همایون بهزادی هستیم. »
این گفته های دایی سبب شد تا علی بهزادی ، پسر بزرگ همایون خان از علی دایی تشکر کند و بگوید:«او مایه افتخار ماست و دل پدرم را با این رفتارش ، بدون شک شاد کرده. ما از او تشکر می کنیم.»
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند