سرمربی تیم فوتبال امید ایران:

ژاپن ۲۳ بازیکن شبیه به هم دارد!

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به دیدار حساس تیمش برابر ژاپن در مسیر صعود به المپیک گفت: این دیدار برای هر دو تیم مرگ و زندگی خواهد بود و در پایان یک تیم باید به خانه اش برگردد.
کد خبر: ۸۷۴۹۳۵
ژاپن ۲۳ بازیکن شبیه به هم دارد!

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد خاکپور قبل از دیدار روز جمعه تیمش برابر ژاپن که به میزبان دوحه قطر برگزار می شود گفت: هر دو تیم برای پیروزی در این دیدار به میدان خواهند رفت. شناخت خوبی از ژاپن داریم و می دانیم که این تیم ۲۳ بازیکن خوب و همطراز دارد و به معنای واقعی یک تیم هستند.

وی افزود: اعضای تیم فوتبال امید ژاپن هم مثل مردم کشورشان سخت کوش هستند و برای رسیدن به هدفشان سخت تلاش می کنند. آنها برای این بازی برنامه دارند. تیم ما هم بازیکنان خق زیادی دارند که هر دقیقه از بازی می توانند نتیجه را تغییر بدهند.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: دیدار فردا برای هر دو تیم از استرس بالایی برخوردار خواهد بود چرا که بازیکنان هر دو تیم جوان هستند و به محض اینکه نام مسابقه حذفی مطرح می شود استرس این بازیکنان هم بالاتر می رود و این کار را سخت می کند.

وی افزود: قطعا تیمی که بتواند در طول نود دقیقه تمرکزش را حفظ کند می تواند به پیروزی برسد. تیمی که در این بازی مرتکب اشتباه شود قطعا موقعیت خود را به خطر خواهد انداخت.

خاکپور در مورد شناخت بیشتر تیمش از تیم ژاپن گفت: ما تیم آنها را آنالیز کرده ایم. همانطور که گفتم آنها بازیکن ستاره و شاخص ندارد و ۲۳ بازیکن شبیه هم دارند. قطعا بازیکنان ما از تمام توان خودشان استفاده خواهند کرد برای شکست دادن ژاپن.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها