در 6 بخش با حضور استاندار بوشهر برگزار شد؛

انتخاب روابط عمومی برتر ادارات استان

بیانیه دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در نقد تنزل جایگاه سازمانی روابط عمومی

دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در بیانیه ای از تنزل جایگاه روابط عمومی در سازمان ها و استانداری ها انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۵
بیانیه دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در نقد تنزل جایگاه سازمانی روابط عمومی

به گزارش جام جم آنلاین، در این بیانیه با اشاره به اینکه بخشنامه ها و آئین نامه های معتبر روابط عمومی در کشور ، بر ارتقای جایگاه روابط عمومی حتی ایجاد معاونت مستقل در وزارتخانه ها و سازمان های بزرگ و استقلال روابط عمومی و قرار گرفتن آن در بالای هرم سازمانی زیر نظر عالی ترین مقام سازمان تأکید دارند ، در دوره ای که گمان می رفت با تدابیر اصولی دولت تدبیر و امید ، این جایگاه تقویت و صیانت شود ، شاهد افول و تنزل جایگاه روابط عمومی هستیم.

این بیانیه می افزاید : ادغام روابط عمومی در حوزه مدیریت و ریاست سازمان یا مدیرعامل در سازمان هایی مثل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، بنیاد مستضعفان و انقلاب اسلامی، زنگ خطر و هشداری است که باید به آن توجه شود.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه اخیراً در استانداری ها نیز جایگاه روابط عمومی تنزل یافته ، این رویکرد را مغایر با اصول ارزشی مردمداری و بر خلاف منویات مقالات عالیرتبه کشور در خصوص تقویت اطلاع رسانی دانسته است.

بیانیه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در پایان با جلب توجه متولیان اطلاع رسانی و روابط عمومی در کشور به واکنش لازم ، سکوت آنان را مغایر با مسئولیت حرفه ای دانسته و از دولت تدبیر و امید خواسته است تا با اتخاذ تدابیر اصولی ، امید را به عرصه روابط عمومی کشور برگرداند و از ثبت این نقطه تاریک در کارنامه دولت یازدهم جلوگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها