اعتراف متهم به سرقت مسلحانه از دلار فروش های فردوسی

قاتل مرد دلار فروش دستگیر شد +عکس

مرد جوان که بابت طلب سه میلیونی، دلارفروشی را به قتل رسانده بود، با تائید حکم مجازاتش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۷
قاتل مرد دلارفروش پای چوبه دار

به گزارش جام‌جم ، تحقیقات درباره این پرونده از دهم دی سال گذشته و همزمان با قتل مردی در یک انبار در قرچک در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل قتل، با جسد مرد 64 ساله به نام عبدالعلی روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود. آثار درگیری نیز در محل مشاهده می‌شد.

پسر مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در جریان تحقیقات گفت: ساعت 11 صبح برای دیدن پدرم به انباری رفتم چند بار در زدم اما خبری نشد. با پا چند لگد به در زدم تا موفق شدم با شکستن در وارد انباری شوم. ناگهان دیدم پدرم روی زمین افتاده است. جوانی به نام «افشین» نیز داخل انباری در حال جست‌وجو بود. او وقتی مرا دید با یک پاره آجر می‌خواست مرا بزند که پا به فرار گذاشتم. دقایقی بعد که بازگشتم، با جسد پدرم روبه‌رو شدم.

با این اظهارات افشین تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که پس از ساعتی مرد جوان با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد و به تشریح قتل پرداخت.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و افشین از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه اولیای دم، برای قاتل پدرشان تقاضای قصاص کردند.

افشین هم در دفاع از خود گفت: چند روز قبل از قتل، مقتول را در خیابان دیدم. او مدعی بود قیمت دلار به‌زودی بالا می‌رود و اگر دلار بخرم سود خوبی خواهم کرد. سه میلیون تومان به او دادم تا برایم دلار بخرد. چند روز بعد صاحبخانه‌ام پول پیش خانه را زیاد کرد و از طرف او تحت فشار بودم. چند بار از مقتول خواستم پولم را برگرداند، اما او امروز و فردا می‌کرد. روز حادثه به انبار رفتم تا با هم صحبت کنیم، اما با هم درگیر شدیم. او شروع به داد و فریاد کرد که مقابل دهانش را گرفتم. وقتی به خودم آمدم او خفه شده بود. در آن لحظه پسر مقتول وارد انبار شد که با آجر او را تهدید کردم و از محل گریختم.

در پاپان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و افشین را به قصاص محکوم کرد. با اعتراض افشین، پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه 16 دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی پرونده رای را تائید کردند و در صورتی که قاتل نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند، پای چوبه دار خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها