دزدان نقابدار که با قمه به مغازه‌ای در گنبدکاووس دستبرد زده بودند، با بررسی دوربین‌های مداربسته شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۶
شناسایی دزدان نقابدار با بررسی دوربین‌های مداربسته + عکس

به گزارش جام‌جم ، شامگاه یکشنبه هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان گنبدکاووس تماس گرفت و اطلاع داد سارقان نقابدار به وی حمله‌ور شده و از مغازه‌اش سرقت کرده‌اند.

مالباخته به پلیس گفت: ساعت 22 و 30 دقیقه می‌خواستم در مغازه را قفل کنم که دو مرد نقابدار وارد مغازه‌ام شدند و همه‌جا را به هم ریختند. آنها تهدیدم کردند باید پول‌های صندوق را به آنها تحویل دهم. آنها مرا به کناری پرت کردند و گوشی‌ام و موجودی صندوق را دزدیدند و با قمه مرا زخمی و فرار کردند.

در این مرحله ماموران به بازبینی فیلم دوربین‌های مغازه شاکی پرداختند که مشخص شد، سارقان چهار نفر بودند که دو نفر از آنها بیرون مغازه منتظر بودند.

در ادامه ماموران ردپای مردی را در این سرقت به‌دست آورده و او را دستگیر کردند.

این متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس در بازجویی اعتراف کرد با همدستی دو نفر از دوستانش نقشه سرقت را اجرا کرده است.

سرهنگ محمدعلی عسگری، فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس در این باره گفت: با اعتراف این متهم، دو متهم اصلی پرونده هم دستگیر شدند و در بازجویی به سرقت از مغازه شاکی اعتراف کردند. برای متهمان قرار قانونی صادر شده است. با توجه به این‌که احتمال سرقت‌های دیگری توسط اعضای این باند وجود دارد، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. این در حالی است که آخرین عضو این باند هم توسط پلیس تحت‌تعقیب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها