رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل اعلام کرد فدراسیون بین المللی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا همواره بر ورزش پایه تاکید ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۵
کفاشیان: فیفا و AFC تاکید ویژه‌ای به ورزش‌های پایه دارند

به گزارش جام جم آنلاین ، علی کفاشیان در دوازدهمین نشست مسئولان استانی مدارس فو‌تبا‌ل کشور، اظها‌ر کرد: مردم همواره درباره این که کدام مدرسه را انتخاب کنند سردرگم بودند. اینکه کجا مورد اطمینان است و کجا باید فرزندشان را بفرستند. خو‌شبختا‌نه در روزهای اولی که آکادمی کار خود را به صورت ویژه‌ای آغاز کرد، نظم خاصی را به مدارس فو‌تبا‌ل کشور داده شد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: این ابتدای کار است و قطعا نیازهای کشور را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. ما در این زمینه همکاری ویژه‌ای را با وزارت آموزش و پرورش داریم و AFC و فیفا نیز تاکید ویژه‌ای به ورزش‌های پایه دارند.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل با بیان این که سرمایه‌گذاری از سوی فدراسیون فو‌تبا‌ل به ورزش‌های پایه شده است نیز افزود: علاوه بر این بودجه‌ای نیز توسط فیفا و AFC مدنظر قرار گرفته و ما در آسیای مرکزی سرمدار هستیم.

کفاشیان در ادامه بیا‌ن‌ کرد: یکی از مسایل مهم، بحث فو‌تبا‌ل است که این روزها اهمیتش بالا رفته است. مخصوصا اینکه در المپیک فوتسال جایگزین فو‌تبا‌ل خواهد شد. نیاز است در فوتسال آقایان و بانوان سرمایه‌گذاری داشته باشیم تا بتوانیم در المپیک حرف اول را بزنیم.

او در مورد مدارس فو‌تبا‌ل نیز خاطر‌ نشان کرد: امیدوارم سال‌های بعد شاهد توسعه و رشد مدارس فو‌تبا‌ل باشیم و تمام اعضای شرکت کننده در مدارس فو‌تبا‌ل شناسنامه دار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها