شش مأمور پلیس که با تیراندازی مرگ سه متهم را رقم زده بودند، صحنه تیراندازی مرگبار را بازسازی کردند.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۱
بازسازی صحنه تیراندازی مرگبار پلیس به 3 متهم

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با تیراندازی شش مامور پلیس به خودروی پراید سفید و مرگ سه سرنشین آن و زخمی شدن یک پسر جوان آغاز شد.

ساعت یک بامداد دوشنبه چهارم آبان در سه‌راه افسریه دو خودروی سمند و پژو با تعقیب یک خودروی پراید، سد راه راننده شده و شش مرد مسلح با سلاح کلاشینکف و کلت به سمت چهار سرنشین خودروی پراید شلیک کردند. با حضور تیم جنایی در محل و آغاز تحقیقات مشخص شد راننده خودرو و دو سرنشین دیگر بر اثر اصابت گلوله کشته شده‌اند و دیگر سرنشین پراید که لباس سربازی نیروی انتظامی به تن داشت، با شلیک گلوله مجروح شده است.

با ارسال پرونده به دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات از ماموران پلیس توسط بازپرس جنایی دادسرا آغاز شد.

یکی از ماموران به بازپرس پرونده گفت: همراه پنج نفر از همکارانم با دریافت نیابت قضایی برای دستگیری یک متهم به قتل با دو خودرو به تهران آمدیم. ساعتی قبل فرد مظنون را حوالی افسریه شناسایی کردیم و برای دستگیری او وارد عمل شدیم که به علت ادامه مسیر خودروی پراید، مجبور به تیراندازی شدیم. در این حادثه پسر 24 ساله که به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب بود، همراه برادر 30 ساله و دوست 26 ساله، جانشان را از دست دادند.

پس از تحقیق از شاهدان ماجرا و بررسی محل تیراندازی، با دستور بازپرس جنایی تهران، شش مامور پلیس بازداشت شدند.

با اعتراض ماموران پلیس به قرار بازداشت موقت، پرونده برای رسیدگی به اعتراض شش افسر بازداشت شده، به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارسال شد که قضات دادگاه کیفری قرار بازداشت موقت شش مامور پلیس به اتهام قتل عمد را تائید کردند.

با رد درخواست آزادی ماموران پلیس، هفته گذشته آنها در حضور سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی صحنه تیراندازی مرگبار به سه پسر جوان را بازسازی کردند.

شش پلیس متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت به بازداشتگاه دژبان نیروی انتظامی منتقل شدند و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
-
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
۰
۰
امیدوارم ماموران پلبس تبرعه شوند انها باید با قاطعیت با مجرمان برخورد كنند

نیازمندی ها