اوج بازی‌های هفته هفدهم لیگ، بازی پرسپولیس با تیم صدرنشین استقلال خوزستان بود که در آن پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد. به‌طوری که صدرنشین لیگ هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به نظر برد 2 بر صفر پرسپولیس می‌توانست به 3 بر صفر یا حتی 4 بر صفر هم تبدیل شود، مخصوصا شوت دیدنی نوراللهی که وارد دروازه مهمان نشد!
کد خبر: ۸۶۸۹۷۴
این پرسپولیس قهرمان می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین ، اگر بخواهیم به ارزش کار پرسپولیس بیشتر پی ببریم، باید به این آمار توجه کنیم که استقلال خوزستان در طول تمام نیم‌فصل فقط چهار گل خورده بود و خط حمله زهردار این تیم و آنچه خودشان برایشان تعبیر زد بی زد (زهیوی ـ بیت‌سعید ـ زبیدی) به کار می‌برند، در این بازی نتوانست نفس بکشد و هیچ تهدیدی متوجه دروازه ایمان صادقی نشد.

پرسپولیس در حالی به این نقطه رسیده و بازی هماهنگ و زیبایی را به نمایش می‌گذارد که با توجه به شناختی که از برانکو داشتم و زمانی در تیم ملی شاگرد او بودم، از همان اول فصل بارها گفتم باید به این مربی خوب فرصت داد تا برنامه‌هایش را پیاده کند. حالا می‌بینیم به بهترین شکل ممکن تیمش را ساخته و به واقع اگر همین روند را ادامه دهد، بی‌شک قهرمان خواهد شد؛ این را من نمی‌گویم و بازی بی‌نقص تیم برانکو مقابل صدرنشین لیگ می‌گوید؛ تیمی که منهای درون دروازه که در این بازی تهدیدی متوجه آن نشد، در دیگر خطوط عالی ظاهر شد. در دو طرف خط دفاعی محمد انصاری و رامین رضائیان مسلط و خوب بازی می‌کنند. هم در دفاع و هم وقتی به حمله اضافه می‌شوند، به خوبی توان خود را نشان می‌دهند. در حالی که در خط حمله جوانان خوبی مثل مهدی طارمی و امید عالیشاه زهردار و گلزن نشان می‌دهند، در خط هافبک نیز می‌بینیم احمد نوراللهی عالی بازی می‌کند. به طور کلی تیم هماهنگی است و می‌تواند این روند را ادامه دهد.

هفته هفدهم البته بازی‌های مهم دیگری مثل دیدار ملوان و استقلال را داشت؛ دیداری که خیلی نمی‌خواهم از لحاظ فنی به آن بپردازم. بلکه با توجه به این‌که ملوان یک تیم باریشه است و همه ما را یاد بزرگمرد فوتبال ایران سیروس قایقران می‌اندازد، شایسته نیست تا این حد درگیر مسائل و مشکلات مالی باشد. مردم به خوبی از این تیم حمایت کرده‌اند، فکر می‌کنم نوبت مسئولان است که ملوان را به خوبی حمایت کنند و اجازه ندهند این تیم خوب، درگیر مسائل و مشکلات جدی باشد.

علی انصاریان - پیشکسوت پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها