تیزهوشی مدیر ساختمان و بررسی لکه‌های خون در راه پله، راز قتل هولناک زن جوان در جنوب تهران را فاش کرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۲
لکه‌های خون، راز قتل زن جوان را فاش کرد

به گزارش جام‌جم ، لکه‌های خون در راه‌پله باعث شک مرد میانسال شد. رد خون را گرفت و به واحد طبقه سوم رسید. همزمان نیز مرد همسایه از آپارتمان خارج شد. پتویی در دست داشت که از آن خون می‌چکید. مدیر ساختمان مطمئن بود حادثه‌ای تلخ در واحد شماره 3 رخ داده است، به همین دلیل سد راه مرد صاحبخانه شد.

عصر هجدهم اردیبهشت سال گذشته همزمان با تماس مدیر ساختمان، ماموران پلیس شهرری به خانه مورد نظر اعزام و با جسد تکه تکه شده زنی روبه‌رو شدند. پس از دستگیری متهم به نام شایان، تیم جنایی روی فرش و دیوار متوجه لکه‌های خون شد.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای کشف راز قتل در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. شایان که هیچ راهی برای فرار از مجازات نداشت در بازجویی به قتل اعتراف کرد و گفت: من با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کنم.

چندی قبل مقتول را به عنوان مسافر سوار ماشین کردم که در طول مسیر از مشکلاتش در زندگی گفت و من هم دلم به حالش سوخت و خانه‌ای در خیابان فدائیان اسلام برایش اجاره کردم. روز جنایت او با من تماس گرفت و ادعا کرد برای کار مهمی باید با من صحبت کند. من هم از او خواستم به خانه‌ام بیاید.

وی اضافه کرد: حوالی عصر سحر همراه پسر جوانی به اینجا آمد. پسر جوان با تهدید چاقو از من خواست همراه آنها به بنگاه بروم و اجاره خانه را به نام سحر منتقل کنم.

من مقاومت کردم و با هم درگیر شدیم. چاقویی از آشپزخانه برداشته و ضربه‌ای به سحر زدم که باعث مرگش شد. پسر جوان هم فرارکرد. بعد از قتل جسد را تکه تکه کردم تا بتوانم از ساختمان خارج کنم، اما رد خون و شک مدیر ساختمان راز قتل را فاش کرد.

پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل، برای شایان به اتهام قتل عمدی و جنایت بر میت کیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاکمه در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران
قرار گرفت.

قرار است متهم به قتل به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شود و از خود دفاع کند. این در حالی است که اولیای دم برای قاتل دخترشان قصاص خواسته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها