معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش خبر داد

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور:

کیفیت دانشگاه فرهنگیان رضایت بخش نیست

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه کیفیت دانشگاه فرهنگیان رضایت بخش نیست، بیان کرد: با استاندارد های نظام آموزش عالی کشور فاصله داریم.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۰
کیفیت دانشگاه فرهنگیان رضایت بخش نیست

به گزارش جام جم آنلاین،دکتر محمود مهر محمدی صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: این دانشگاه در پایان سال ۹۰ با تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی و از سال ۹۱ در ۱۶ رشته در دوره کارشناسی پیوسته ۱۲ هزار نفر دانشجو پذیرفت.

وی بیان کرد: متاسفانه کیفیت دانشگاه فرهنگیان در حال حاضر رضایت بخش نیست و با استانداردهای نظام آموزش عالی کشور از لحاظ فضای کالبدی، نیروی انسانی وکادر اداری و هیئت علمی فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان پذیرفته شده در نخستین دوره پذیرش در مهر سال ۹۵ فارغ التحصیل و وارد عرصه تعلیم وتربیت کشور می شوند بیان کرد: امیدواریم این افراد تبدیل به رکن تعالی و تحول در آموزش وپرورش کشور شوند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور در ادامه با اشاره به حضور ۶۰هزار دانشجو معلم در ۱۰۰مرکز دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور، موضوع راه اندازی کمیته های هیئت امنای استانی دانشگاه فرهنگیان را مطرح کرد و گفت: امیدواریم با حضور کمیته های هیئت امنای استانی که در راس آن استانداران قرار دارند وضعیت بهینه ای در حوزه دانشگاه فرهنگیان استان های کشور شاهد باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: همانطور که معظم اله یادآور شدند به این دانشگاه نه به عنوان دانشگاهی عادی بلکه فوق العاده باید توجه شود زیرا دارای ماموریت خاص وفوق العاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها