به گزارش جام جم آنلاین، پس از توافق هستهای برخی از بزرگان صنعت خودرو دنیا آمادگی ورود خود به بازار ایران از طریق ارائه نمایندگی رسمی را آغاز کردهاند که در این میان شرکت آئودی که از زیر مجموعههای گروه خودروسازی فولکسواگن به شمار میرود، فعالیت خود را رسما در ایران آغاز کند.
قرار است اواسط هفته جاری با حضور برخی خبرنگاران و مدیران صنعت خودرو کشور رونمایی از برند آئودی در ایران صورت گیرد که به نظر میرسد فولکس واگن پیش از آنکه با خودروسازان ایرانی به عنوان شریک تجاری به توافق برسد واردات محصولات یکی از کارخانههای زیرمجموعهاش را به ایران آغاز کرده تا در بازار وارداتی کشورمان صاحب سهم شود.
بنا به گفته رئیس انجمن واردکنندگان خودرو سالانه برای 50 هزار دستگاه خودرو وارداتی تقاضا وجود دارد که این رقم در سال 1404 به حدود 300 هزار دستگاه خواهد رسید. در حال حاضر برند هیوندایی بیشترین فروش را در بازار خودرو ایران به خود اختصاص داده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم:
با سیدمرتضی کاظمیدینان، مدیر رادیوفرهنگ درباره زیر و بم این رادیو گفتوگو کردیم