حسین رضازاده گفت: خوشحالم رکوردها دوباره به نام ایران ثبت می شود و امیدوارم یک ایرانی رکوردهایم را ترقی دهد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۸
رضازاده: خوشحالم عنوان قوی‌ترین مرد جهان به ایران بازگشت

حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره دوپینگ وزنه بردار روس و بازگشت رکوردهای جهانی او و عنوان قوی ترین مرد جهان به ایران بیان کرد: او در مسابقات جهانی وزنه های سنگینی زد اما دوپینگش مثبت شد، خوشحالی اش یک هفته تا 10 روز بود. خوشحالم که رکوردها دوباره به نام ایران ثبت می شود. امیدوارم وزنه برداران ایرانی این رکوردها را بشکنند.

او ادامه داد: من این رکوردها را چندین مرتبه در مسابقات جهانی و المپیک زده و زحمت کشیده بودم. هر وزنه برداری باید زحمت بکشد و مردانه مدال بگیرد و رکوردها را بشکند. امیدوارم رکورد حسین رضازاده را یک ایرانی ترقی بدهد.

رضازاده هم چنین گفت: ورزشکاران در وهله اول باید بیشتر تلاش کنند تا به آن رکودها برسند و پاک هم به این رکوردها دست یابند و رکورد من را ترقی دهند. لوچف هم قهرمان بود و مدال های زیادی داشت اما در نهایت دیدید دوپینگش مثبت شد.

رضازاده با اشاره به مبارزه جدی فدراسیون جهانی با دوپینگ تصریح کرد: مسئله دوپینگ جدی است، الان نزدیک المپیک هستیم و خود وزنه برداران باید خیلی مراقب باشند. فدراسیون جهانی هم خیلی جدی مبارزه می کند چون اسم وزنه برداری بد در رفته و فدراسیون جهانی نمی خواهد این رشته از المپیک حذف شود.

رضازاده درباره قانون جدید وادا و احتمال بازگشت زود هنگام علی حسینی به وزنه برداری بیان کرد: علی حسینی وزنه بردار خوبی بود. ما آن زمان وکیل گرفته بودیم و در دادگاه عالی ورزش محرومیتش 12 سال شد. با پیگیری فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جونان اگر این قانون شامل حالش شود، خیلی خوب است به صحنه مسابقات برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها