جوان سارق چهار ماه پس از دستگیری، با نوشتن نامه راز جنایتی را فاش کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۸
نامه سارق حرفه‌ای خبر از جنایت می‌داد

به گزارش جام‌ جم ، پسر 20 ساله به‌نام کامبیز که به اتهام سرقت در تهران دستگیر شده بود، پس از چهار ماه زندانی با نوشتن نامه‌ای برای ماموران زندان به قتل پسری مواد فروش در غرب تهران اعتراف کرد. ماموران زندان وقتی نامه پسر جوان به دستشان رسید، سریع موضوع را به بازپرس جنایی اعلام کردند.

روز گذشته با انتقال پسر سارق به دادسرای جنایی تهران تحقیقات از او آغاز شد.

کامبیز در بازجویی‌ها گفت: 25 دی سال گذشته برای تهیه مواد دوستم به مواد فروشی در زیر پل محمدعلی جناح مراجعه کردم. پسر مواد فروش به نام عزیز وقتی متوجه شد پول زیادی همراهم است، به زور قصد داشت پول‌ها را از من بگیرد. با او درگیر شدم، اما زورم به او نرسید به همین خاطر با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به گردنش زدم که او بیهوش شد. او را روی صندلی عقب پرایدی که دو روز قبل سرقت کرده بودم انداختم و به سمت ساوه رفتم. ساعت 10 شب به ساوه رسیدم و متوجه شدم صندلی عقب غرق خون است و مواد فروش 24 ساله جانش را از دست داده است. از ترس این‌که دستگیر شوم، جنازه‌اش را در صندوق عقب گذاشتم و به راهم ادامه دادم و در نزدیکی اسدآباد همدان جنازه را به درون دره‌ای انداختم و به تهران بازگشتم.

وی اضافه کرد: برای این‌که به اتهام قتل دستگیر نشوم، چند خودرو سرقت کرده تا ماموران مرا به اتهام سرقت دستگیر کنند و در زندان مخفی شوم. اواخر تیر دستگیر شدم. چند ماهی در زندان بودم تا این‌که عذاب وجدان سراغم آمد و شب‌ها نمی‌توانستم بخوابم. در این مدت با خودم کلنجار رفتم تا این‌که تسلیم وجدانم شدم و تصمیم گرفتم به قتل اعتراف کنم. من می‌توانم محل رها کردن جسد را نشان دهم.

با اعتراف پسر 20 ساله به قتل مرد مواد فروش، محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی به تیمی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی ماموریت داد تا با بررسی افراد گمشده و تماس با پلیس آگاهی همدان، صحت ادعاهای کامبیز را بررسی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها