یک مقام مسئول شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص دلیل بروز تأخیر پرواز تهران - بندرعباس - چابهار این ایرلاین و لغو پرواز بندرعباس - چابهار توضیح داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۴۷
توضیحات ایران‌ایر درباره تأخیر پرواز امروز تهران - بندرعباس - چابهار

شاهرخ نوش‌آبادی، مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر، در این باره می‌گوید:‌ پرواز تهران - بندرعباس- چابهار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به دلیل بارش برف در فرودگاه مهرآباد و توقف پروازهای این فرودگاه با چند ساعت تأخیر انجام شد.

وی ادامه داد: فرودگاه چابهار از ساعت 16:40 هر روز تا صبح روز بعد هواپیما را پذیرش نمی‌کند و در واقع فرودگاه تعطیل است.

نوش‌آبادی افزود: پرواز ایران‌ایر نیز به دلیل بروز تأخیر پس از وارد به بندرعباس امکان ادامه پرواز به سمت چابهار را نداشت زیرا از ساعت مذکور گذشته بود. بنابراین به مسافران 3 پیشنهاد دادیم.

مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر با بیان اینکه 30 نفر از مسافران این پرواز مسافران پرواز بندرعباس - چابهار هستند، توضیح داد: ابتدا از مسافران خواستیم که همگی امشب را در هتل در بندرعباس با هزینه هما استراحت کنند و روز آینده از طریق پرواز جایگزین به چابهار اعزام شوند.

نوش‌آبادی گفت: همچنین به مسافران پیشنهاد شد که در صورت تمایل امروز را به تهران برگردند و روز آینده با پرواز دیگر هما به چابهار پرواز کنند و یا اینکه نرخ بلیت خود را دریافت کرده و پرواز را ابطال کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر هر 30 مسافر این پرواز در هواپیما مانده‌اند و از هواپیما خارج نمی‌شوند در صورتی که توقف این هواپیما موجب بروز تأخیرات پروازی در دیگر پروازهای این شرکت هواپیمایی و سرگردانی مسافران است.

مدیرکل روابط عمومی ایران‌ایر با بیان اینکه این پرواز حدود 8 ساعت تأخیر داشته است، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه حقوق مسافر، حقوق مسافران بابت تأخیرات رعایت می‌شود.

نوش‌آبادی اظهار داشت: وقتی که مسافران در این هواپیما مانده‌اند موجب می‌شود دیگر پروازهای هواپیمای مذکور بیش از 12 تا 13 ساعت به تأخیر بیفتد.

بنابراین گزارش به دلیل آنکه تأخیرات پروازی هر هواپیما در دیگر پروازهای این هواپیما تأثیرگذار است، ماندن مسافر در هواپیما در اعتراض به دلیل بروز تأخیر فقط اجحاف در حق دیگر مسافران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها