مسئول تیم پزشکی ستاد با کاروان حسینی از اعزام بیش از 100 پزشک و امدادگر برای خدمت رسانی سیار به زوار کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۵
اعزام کادر درمانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به کربلا

فاطمه صیدی با بیان اینکه حضور میلیونی مردمی ایران در اربعین امام حسین (ع) موضوعی بوده که همواره رهبری به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند، خاطر نشان کرد: از یک ماه پیش با استفاده از تجربیات سال گذشته کادر قرارگاه جهادی، برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی برنامه ریزی نمودیم.

مسئول تیم پزشکی ستاد با کاروان حسینی با اشاره به استقبال بی نظیر زائران ایرانی در سال‌های اخیر گفت: تعداد زائران ایرانی در سال 90 حدود 20 هزار نفر، در سال 92 حدود 400 هزار نفر، در سال 93 حدود یک میلیون و 600 هزار نفر و در سال جاری نیز با پیش بینی‌های انجام شده به بیش از 2 میلیون نفر رسیده است.

وی افزود: با هماهنگی هایی که با سازمان هلال احمر، شرکت شهرسالم شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران انجام شد توانستیم عهده دار خدمت رسانی پزشکی پیاده روی اربعین شویم.



صیدی با بیان اینکه بیش از 100 پزشک و امدادگر در طول مسیر پیاده روی به خدمت رسانی می پردازند، تصریح کرد: در این طرح هر 2 الی 3 پزشک در قالب گروه هایی با به همراه داشتن کوله های مجهز پزشکی در مسیرحرکت کرده و به خدمت رسانی سیار می پردازند.



وی افزود: تمهیدات اولیه برای استقرار یک مرکز ثابت در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زائران تا پایان روز اربعین اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه امام رضا (ع)، این طرح از 6 آذر ماه آغاز شده و تا پایان مراسم اربعین 94 ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها