لحظات سختی بود. سرخیو آگوئرو چهار بار دروازه تیمش منچسترسیتی را مقابل لیورپول باز شده دید اما در مقابل تنها کاری که توانست بکند فقط یک گل بزند.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۹
سرخیو ، قدم در راه اسطوره شدن

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، چند سال باید بگذرد تا آگوئرو تبدیل به اسطوره من سیتی شود؟ اصلا 10 سال دیگر هواداران منچسترسیتی درباره پسر آرژانتینی و گلزن من سیتی چه خواهند گفت؟ از او به عنوان اسطوره یاد خواهند کرد؟!

با توجه به روند فعلی باید گفت بله. اصلا شاید او اکنون هم در زمره اسطوره های لیگ برتر باشد. برای باشگاهی که در اروپا هیچ دستاورد درخشانی در اروپا نداشته است. بله ، آگوئرو اسطوره است. اسطوره ای که می تواند بزرگ تر از این هم باشد.

او دیشب با وجود شکست تیمش یک رکورد شکست. در شکست چهار بر یک تیمش مقابل لیورپول که خیلی هم تحقیر آمیز بود تک گل تیمش را به ثمر رساند تا به رکورد 85 گل در 129 مسابقه برسد. هیچ بازیکنی از منطقه آمریکای جنوبی نتوانسته است در اروپا به اندازه او در یک تیم لیگ برتری گلزنی کند.

او گام نخست را برای اسطوره شدن برداشته است اما به شرط اینکه در فصل های آینده پیشنهادات وسوسه کننده هیچ تیمی او را از منچستر خارج نکند. اتفاقی که قبلا او را از مادرید و تیم اتلتیکو بیرون کشید و به منچسترسیتی آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها