متهم در جلسه دادگاه منکر قتل دختر جوان شد

معمای جنایتی بدون جسد

14 ماه از قتل پیرزن و کشف جسدش در چمدانی در شرق تهران می‌گذرد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت او و دستگیری قاتل بی‌نتیجه مانده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۴
معمای حل نشده جسد پیرزن در چمدان

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، پانزدهم شهریور سال گذشته ماموران کلانتری گلبرگ در تماس با بازپرس جنایی از کشف جسد زن ناشناس در داخل چمدان خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد در خیابان 114 دماوند، آنها با جسد پیرزنی در چمدان طوسی رنگ روبه‌رو شدند.

پزشک جنایی در معاینه اولیه جسد اعلام کرد زن ناشناس حدود 75 سال دارد و سه روز از مرگ او می‌گذرد. با توجه به این‌که آثار ضرب و جرح روی جسد وجود نداشت جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه یکی از همسایه‌ها که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، درباره نحوه کشف جسد گفت: ظهر ساعت 14 دخترم را با خودرو به آموزشگاه رساندم و سه ساعت بعد وقتی برای آوردن او از پارکینگ خارج می‌شدم، بوی تعفن را حس کردم. ابتدا فکر کردم گربه‌ای در باغچه پیاده‌رو مرده است، اما وقتی به دنبال منشا بو،لابه‌لای شمشادها را گشتم، با یک چمدان که زیپش باز بود روبه‌رو شدم. وقتی داخل چمدان را دیدم یک جسد داخل آن بود. سریع موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

در حالی که هیچ سرنخی از هویت زن ناشناس به دست نیامده بود پزشکی قانونی علت مرگ او را خفگی به علت فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرد.

با مشخص شدن قتل پیرزن 75 ساله که در زمان کشف جسد لباس خانگی به تن داشت، تحقیقات برای شناسایی هویت او آغاز شد.

در حالی که 14 ماه از قتل پیرزن 75ساله می‌گذرد و هیچ فردی مفقود شدن او را به پلیس اعلام نکرده است، سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی بار دیگر به کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی دستور تحقیقات بیشتری را در باره شناسایی هویت زن ناشناس و قاتل او صادر کرد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها