رئیس جمهوری که معذرت خواهی کرد

می گویند معذرت خواهی بعد از پی بردن به اشتباه موجب رشد شخصیتی می شود اما وقتی برخی از افراد در مناسبات اجتماعی به جایگاهی بالا می رسند از معذرت خواهی طفره می روند بخصوص اگر به مقام ریاست جمهوری رسیده باشی و با اقرار به اشتباه خود معذرت خواهی کنی آنگاه این کار شایسته تحسین است.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۸
رئیس جمهوری که معذرت خواهی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، کشورهای آمریکای لاتین در سال های اخیر روسای جمهوری را به خود دیده اند که از جنس مردم بوده اند و همراه شدن این خصیصه با خوی استعمار ستیزی موجب شده تا اغلب روسای جمهور کشورهای آمریکای لاتین از محبوبیت بالایی برخوردار باشند.

یکی از این روسای جمهور «ایو مورالز» است که در کابینه تحت امر وی 21 وزیر دارد هفت زن حضور دارند و یکی از کشورهایی است که زنان در آن به مدارج بالای سیاسی می رسند و در جدیدترین تحولات بولیوی که مورالز رئیس جمهور آن محسوب می شود وی مجبور به معذرت خواهی از یکی از وزیران زن خود شده است.

ماجرا از این قرار است که در حین سخنرانی مورالز، دوتن از وزیران زن حاضر در جلسه مشغول صحبت کردن بودند و از آنجا که صحبت های آنها موجب اخلال در سخنرانی مورالز شده بود، رئیس جمهور بولیوی یکی از خاطیان را همجنسباز معرفی می کند.

بکار بردن این لفظ موجب شد تا مورالز در روزهای گذشته با انتقادت فراوانی مواجه شود از همین رو وی مجبور به معذرت خواهی شده و عنوان داشته که منظور او واقعا این نبوده که فرد خاطی صفتی را که رئیس جمهور به وی نسبت داده را دارا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها