دانستنی‌های لازم هنگام انتخاب و استفاده از عطر

به‌به! چه بوی خوبی!

ـ شاید درست باشد که برخی معتقدند ماندگاری عطر روی پوست بیشتر است، اما حفظ سلامت مهم‌تر و همچنین ارزان‌تر از دوا و درمان است. به همین سبب توصیه می‌کنیم هیچ وقت مواد عطری را روی پوستتان اسپری نکنید. با استفاده مجدد از عطر می‌توان هم سلامتی را حفظ کرد هم جذابیت و ماندگاری بوی عطر را.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۹

ـ عطر یا اودکلنتان را بر اساس فصل انتخاب کنید. در فصول سرد از عطرهای گرم و تند استفاده کنید و در فصول گرم از عطرهای سرد و ملایم.

ـ برندهای معتبر اصول رنگی محصول را رعایت می‌کنند و با استفاده از آنها می‌توانید به تشخیص بهتری برسید: رنگ‌های شیشه عطر اگر قرمز یا نارنجی یا حتی صورتی بود آن عطر گرم است و اگر آبی یا سرمه‌ای یا خاکستری، آن عطر سرد است.

ـ شایع است که مردم برای تست بوی عطر آن را روی مچ دستشان اسپری می‌کنند؛ شما چنین نکنید تا دچار آلرژی به محصولی که نمی‌شناسید نشوید. برای تست عطر از کاغذ تست عطر استفاده کنید. کمی از عطر را روی آن بپاشید، یکی دو دقیقه صبر کنید، سپس آن را در فاصله دو یا سه سانتی بینی نگه داشته بو کنید.

ـ هنگام خرید عطر سعی کنید بیش از 3 نوع عطر را بو نکنید. در غیر این صورت هیچ چاره‌ای نخواهید داشت جز این‌که عقلتان را به دست فروشنده بدهید! چه چیزی هم برای فروشندگان از این بهتر؟!

ـ اگر هنگام خرید عطر یا اودکلن ناچارید بیش از 3 نوع از آنها را بو کنید فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای را رعایت کنید. از مغازه خارج شوید، هوای تازه و متفاوت را استنشاق کنید و سپس به تست نوع دیگری در فروشگاه لوازم آرایش بپردازید.

ـ قبل از این که از عطرها استفاده کنید، دوش بگیرید، خودتان را تمیز کنید و لباسی تمیز بپوشید تا ماندگاری و همچنین بوی خوش اصلی عطر بیشتر باشد.

ـ همان‌طور که عطر ممکن است روی پوست بدن اثرات آلرژیک بگذارد، روی موها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود. بنابراین شما کار دیگرانی را مرتکب نشوید که آرایش را مهمتر از سلامت می‌دانند و هیچ عطری را روی موهایتان اسپری نکنید.

ـ هنگام استفاده از عطر روی لباس، دقت کنید آن را جایی بزنید که در دید کمتری است. به عنوان مثال زیر یقه. این کار باعث می‌شود در صورت ایجاد لکه‌ای ناخواسته، مشکل چندانی برای حضورتان در مجامع و مناسبات و مهمانی‌ها پیش نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها