جام جم ورزشی: علی دایی می گوید متوجه حرف های کارلوس کروش درباره تشبیه بازنشستگی رحمتی به خداحافظی او نشده.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۹
علی دایی :متوجه حرف های کروش درباره بازنشستگی من و رحمتی نشدم!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، علی دایی بعد از دیدار تدارک دیده شده جهت حمایت از بیماران دیابتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیم ملی ایران برابر ترکمنستان، گفت: جوانگرایی که در تیم ملی رخ داده خیلی خوب است ولی باید پایدار باشد و نباید این‌گونه باشد که بعد از مدتی کار را رها کنند. تیمی مثل ترکمنستان در حد ما نیست و سطح ما خیلی بالاتر از ترکمنستان است و نباید بردن این تیم برای ما دغدغه باشد.

سرمربی صبای قم در واکنش به این سوال که نظرش راجع به اینکه کروش گفته رحمتی مثل دایی از تیم ملی بازنشسته شده، چیست؟ گفت: نمی‌دانم منظور کروش چه بوده اما باید بگویم که ما بازیکنان خیلی آماده‌ای در لیگ داریم که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. ما دوست داریم معیار دعوت به تیم ملی را بدانیم. پیش‌تر گفته بودم کسی از تیم من لایق دعوت به تیم ملی نیست ولی الان چند بازیکن تیم من می‌توانند در تیم ملی بازی کنند چرا که عملکرد بسیار خوبی دارند.

و هم‌چنین درباره بازی انجام شده در حمایت از بیماران دیابتی گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود و ما با این مسابقه خواستیم به بیماران دیابتی بگوییم که در کنارتان هستیم. ان‌شاءالله این بازی‌ها باعث شود تا شناخت بیشتری از این بیماری ایجاد شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا خودش از علائم بیماری دیابت آشنایی دارد یا نه؟ گفت: من خودم شناخت ندارم اما قطعا تحقیق می‌کنم و مقاله‌های مربوط به آن را می‌خوانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها