فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

حضور ۱۵۰۰ زن معتاد متجاهر در پایتخت

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: بیش از ۱۵۰۰ زن معتاد متجاهر (خیابانی) در تهران وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۱

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سردار ساجدی‌نیا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: بیش از 15000 معتاد مرد نیز در تهران کارتن خوابند. این درحالی است که چهار سال پیش حدود 100 زن معتاد متجاهر و بیش از 5000 نفر مرد معتاد در تهران وجود داشت. وی عنوان کرد: اگر روند مبارزه با این ناهنجاری به این صورت ادامه یابد، در چهار سال آینده آمار بیشتری از معتادان خیابانی خواهیم داشت.

ساجدی‌نیا عنوان کرد: دو نشست با مسئولان شهر تهران، نمایندگان مجلس و قوه قضاییه در روزهای گذشته داشته‌ایم که در آن موضوع معتادان، متکدیان و دستفروشان تهران بررسی شد.

وی با بیان این‌که پلیس آمادگی دارد به صورت جدی به جمع‌آوری زنان معتاد متجاهر و متکدیان اقدام کند، افزود: قادریم در کمتر از 48 ساعت بیش از 95 درصد این افراد را در شهرها از جمله تهران جمع‌آوری کنیم . این مقام مسئول تاکید کرد: اما برای حل مساله خرید و فروش کودکان باید فکری به حال زنان آسیب دیده کرد .

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: اطلاعاتی درباره میزان خرید و فروش کودکان به پلیس نرسیده است، اما این به معنای نداشتن این اطلاعات نیست واگر اطلاعات کامل را در این زمینه به پلیس دهند سریع رسیدگی می‌کنیم .

فاطمه دانشور، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران نیز با حضور در این برنامه گفت: پس از جمع‌آوری اطلاعات در زمینه خرید وفروش کودکان در شهر تهران به آقای نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیام دادم که آیا نمی‌خواهید برای کودکان این شهر کاری کنیدکه متاسفانه پاسخی نداد .

وی افزود: از دولت تدبیر وامید انتظار داریم برای حل این مساله حرکتی انجام دهد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها